Studiebesök till Dunkla skogen

Torsdagen den 22 november kommer 2 barnbibliotekarier från Båstad bibliotek på studiebesök till vårt bibliotek och särskilt till Dunkla skogen.
Alla ni barn och vuxna får gärna komma och vara stolta över alla era fantastiska, roliga, spännande glada, vackra och fantasifulla föremål, djur, väsen och människor ni skapat.
Jag får också be er att ta era saker med hem eftersom den dagen är sista dagen för Dunkla skogen. Jag sparar era föremål från Dunkla skogen i biblioteket till och med tisdagen den 11 december.
Samma dag, torsdagen den 22 november kommer också Lokaltidningen till biblioteket och Dunkla skogen.

Vill även påminna om Johan Brincks föredrag,
Från Linné till Lindbohm – Ängelholm genom andras ögon. Torsdagen den 22 november 19.00 Enkel fika efteråt.

Mycket välkomna
Ingeborg/bibl.