Värmesystemet - En het fråga

För en dryg månad sedan startades en temporär lösning i skolbyggnaden. Ni som varit i skolan sedan dess har säkert lagt märke till att en behaglig doft av vedeldad rök kommer från skorstenen. Det är nu slut med olja och eldas med flis i pannan. Michael Hansson har tillsammans med andra personer modifierat oljepannan, så att vi kan elda till en bråkdel av kostnaden mot tidigare. Det är som sagt en tillfällig lösning som kräver tillsyn flera gånger om dagen. Under 2015 kommer Ängelholms kommun ersätta det befintliga systemet med en effektivare lösning enligt kontraktet vår förening gjorde.
Vi skulle uppskatta om några personer kan hjälpa till med att fylla på ny flis i systemet och ber er kontakta Michael Hansson för överenskommelse.
Maila till: norregarden@gmail.com , eller ring på: 0760-55 78 07