Kalender - På gång

Biblioteket & Galleri Elva

There are no entries for this period.

SKOLANS FORUM

Diskutera i vårt FORUM

Det är viktigt att vi alla diskuterar, bollar idéer och informerar varandra i detta forum.
Vill du skapa nya diskussionsgrupper är du välkommen att göra det också.
Du är en del av det!

Gå till vårt Forum -->>

There are no entries for this period.

Vi i skolan i media

2012 > 04

ÄNGELHOLM. I en tidigare tjänstskrivelse från kultur- och fritidsförvaltningen föreslås bland annat att biblioteksfilialerna i Tåstarp och Ausås ska ersättas med bokbuss. Dessutom föreslås att kultur- och fritidsnämnden ska säga upp lokalerna i Tåstarps gamla skola samt i före detta bankhuset i Ausås där biblioteksfilialerna finns. Det skulle i så fall också drabba exempelvis föreningar som Tåstarps gymnastikförening samt Tåstarps skytteförening. Något sådant beslut fattades dock inte av kultur- och fritidsnämnden i veckan.

Läs hela reportaget på HD.se

Bo på lantgård
Hästaktiviteter

Ta mig dit --->

Toarps Lv Teknik

Plåtslagaren i
byarna!

Britas Hudvård

www.britashudvard.se

Annonsera här!

Vi behöver ditt stöd för att bevara skolan i framtiden!
Tryck här för mer information.