2015 > 01

Önskar du möta våren med mer energi och närvaro?
Maria Andree har valt Tåstarps skola som plats och erbjuder Mindfulness kurs benämd "Här och Nu". Du kan läsa mer och kontakta henne via hemsidan www.tidokraft.nu

Önskar du fylla på  din självkänsla och få ökat välbefinnande och minskad stress? Då kan en kurs i avspänning och mental träning vara något för dig! Anmäl ditt intresse, vi behöver minst 6 deltagare för en kursstart.

Kursstart 4/3. Anmäl innan sista januari och få 500 kr i rabatt!

Läs hela inlägget »

Du kan nu ladda hem och skriva ut kalender för våren 2015.
Här hittar du allt som föreningen arrangerar i egen regi.

Läs hela inlägget »

För en dryg månad sedan startades en temporär lösning i skolbyggnaden. Ni som varit i skolan sedan dess har säkert lagt märke till att en behaglig doft av vedeldad rök kommer från skorstenen. Det är nu slut med olja och eldas med flis i pannan. Michael Hansson har tillsammans med andra personer modifierat oljepannan, så att vi kan elda till en bråkdel av kostnaden mot tidigare. Det är som sagt en tillfällig lösning som kräver tillsyn flera gånger om dagen. Under 2015 kommer Ängelholms kommun ersätta det befintliga systemet med en effektivare lösning enligt kontraktet vår förening gjorde.
Vi skulle uppskatta om några personer kan hjälpa till med att fylla på ny flis i systemet och ber er kontakta Michael Hansson för överenskommelse.
Maila till: norregarden@gmail.com , eller ring på: 0760-55 78 07

Läs hela inlägget »

Efter många timmars arbete har jag idag startat igång en mer lätthittad hemsida för Vi i skolan.
Vi har fått in bra idéer och åsikter hur man vill ha hemsidan och jag har arbetat fram det ni ser nu.
Fokus är i huvudsak att snabbt enkelt komma till uthyrningsdelen för de som vill hyra våra lokaler.
Andra delen som är högt fokus på är medlemssidor, som nu har en egen plats på hemsidan.
På så sätt hoppas jag att ni kommer hitta snabbare det ni önskar och förhoppningsvis inte behöver leta efter information.
Jag är tacksam för era åsikter och öven nya önskemål till sidan.

Vi i skolans kalender