Så här bokar du lokal i skolan

Betala med kontokort eller Pay Pal konto.
1/ Välj datum och tryck på starttid från när lokalen önskas hyras.

2/  I rutan som kommer upp skrivs exakta klockslag(endast hela timmar kan bokas) och datum in.

3/  Vid beskrivning ange typ av sammankost, beräknad antal personer och vem som arrangerar. Fyll i resten så fullständigt som det går.
OBS! Fält markerade med en stjärna måste fyllas i.

4/  Klicka på Skapa reservation. En sammanställning över datum, tid och kostnad redovisas.

5/  Tryck på knappen "Betala"Här väljer du antingen att betala med ett PayPal konto, eller tryck i den högra nedre rutan för betalning med annat kontokort. Vi tar följande kort:

6/  Fullföljs betalningen inom angiven tid fullföljs reservationen. Bekräftelse med bokningsnummer och anvisning om nyckel via e-post.
7/  För speciella önskemål eller bokning vid flera tillfällen, kontakta ansvariga för uthyrningsverksamheten.

Nyckelutlämning görs med överenskommelse med:

Paul Häckter
Telefon: