Bli medlem i "Vi i Skolan"

Hur blir man medlem?

Fyll i medlemsregistreringen på denna sida.
Är du medlem sedan tidigare, behöver du inte fylla i registreringen här till höger.

Betala in medlemsavgiften för den/de personer som är betalningsskyldiga enligt föreningens stadgar.

Bankgiro: 871-9395
Swish nummer: 1232644755

Kassaförvaltaren uppskattar när Du anger namnuppgifter på inbetalningen när det gäller flera personer i familjen.

Vad kostar det?

Medlemsavgift

200 kr för vuxna och ungdomar från 16 års ålder.

Barn 0-15 år ingår som medlem under familj eller hushåll med betalande förälder.

(namn och ålder på barn måste då anges på inbetalningen eller maila in uppgifterna*)

Medlemsavgiften avser kalenderår.

Medlemsregistrering här!

• Fyll i dina uppgifter med en huvudkontaktperson. Om ni är familj eller fler i hushållet, eller har barn som också önskar bli medlem, fyll i deras namn och ålder under "Ytterligare information och frågor"
  • För att underlätta vårt arbete, kryssa för om du redan är medlem sedan tidigare

• Om ni är flera personer i samma familj och hushåll, ange deras namn här.
    Barn i hushållet anges med namn och ålder.